Til medlemmerne
Bestyrelsen har arrangeret en naturvandring med kommunen på vores fællesareal for alle interesserede torsdag den 9. juli kl. 14. Vi mødes ved badebroen.
Det er Natursagsbehandler Jan Fischer Rasmussen fra Odsherred kommune,
der vil fortælle om den lokale flora og fauna og om vi med vores plejeplan, og initiativer opnår det, der var hensigten.
Der vil blive rig lejlighed til at stille spørgsmål om kysterosion, vandkvalitet, PFAS og bortskaffelse af høslæt og andre aktuelle emner.
Vel mødt
Bestyrelsen